SENSOR SEAMLESS dámské spodky šedá L-XL
Kód: 16200083-01než 20 let. Je na nás spoleh!
skladem na prodejně.
při nákupu od 2 200 Kč.
nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Dámské spodky Seamless s minimem švů a vysokou elasticitou se přesně přizpůsobí vašemu tělu.&,nbsp,Tričko&,nbsp,Seamless je díky svému zpracování ideální, jako první vrstva pro jakékoliv sportovní aktivity. 3D boddy mapping Vám zajistí vysokou prodyšnost v partiích ze zvýšenou potivostí, a naopak v zatěžovaných oblastech naleznete kompresní zóny, pro lepší prokrvení svalové hmoty. Toto prádlo je mimořádně odolné proti mechanickému opotřebení a příjemné na omak. Tričko Seamless lze využívat celoročně.
Dámské spodky Seamless
- Kombinace polypropylenového vlákna na rubu a polyamidu na líci
- Polypropylenové vlákno je obohaceno o ionty stříbra
- Technologie zpracování zaručuje lehkost a vysokou prodyšnost vyrobeného úpletu
- Odolnost a jemnost na dotek
- Body mapping s 3D efektem
- Vysoká elasticita
- Zóny pro odvětrání
- Kompresní zóny
- Vhodné pro celoroční použití
- Minimální počet švů
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dámské spodky |
---|---|
Skladem na prodejně: | Ano |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.