SENSOR MERINO DF LOGO juniorské triko dl.rukáv lilla
Kód: 20200021-05 20200021-06 20200021-07 Zvolte variantunež 20 let. Je na nás spoleh!
skladem na prodejně.
při nákupu od 2 200 Kč.
nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Tričko s dlouhým rukávem vyrobené z úpletu unikátní konstrukce kombinující polyester na vnitřní straně a vysoce kvalitní Merino vlnu z Nového Zélandu. Hlavní výhodou této kombinace je to, že polyester urychluje transport potu do vnější vlněné vrstvy, která má jedinečný antiodor zabraňující tvoření pachů a navíc má skvělou termoregulační funkci. Vnitřní tenká polyesterová vrstva eliminuje "kousání" vlny u lidí, kteří jsou na tento jev citliví. Prádlo je ideální pro sportování v extrémních klimatických podmínkách: vysokohorská turistika, skialpinismus, horolezectví.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dětské trička |
---|---|
Skladem na prodejně: | Ne |
Pohlaví: | Děti |
Vlna Merino: | Obsahuje merino vlnu |
Barva: | fialová |
Aktivita: | Turistika |
Prodyšnost: | Prodyšné |
Hřejivost: | Medium |
Rychlost schnutí: | Vysoká |
Gramáž - kategorie: | Medium |
Materiálová řada: | Merino DF |
Vlastnosti materiálu: | ANTI-ODOUR |
Vrstva: | První |
Určení: | Děti |
Gramáž materiálu: | 170 |
Délka rukávu: | Dlouhý |
Střih: | Slim Fit |
Bežná cena: | 999 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.