SENSOR MERINO ACTIVE pánské triko dl.rukáv černá
Kód: 11109033-00 11109033-01 11109033-02 11109033-03 11109033-04 11109033-05 Zvolte variantunež 20 let. Je na nás spoleh!
skladem na prodejně.
při nákupu od 2 200 Kč.
nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Pánské termoprádlo Merino Active s dlouhým rukávem je vyrobeno z vysoce kvalitní vlny Merino z Nového Zélandu. Tričko z vlny Merino je velmi příjemné na těle, díky jemným a dlouhým vláknům přirozeně absorbuje a odvádí vlhkost, hřeje, i když je vlhké. Tričko Merino je odolné proti zápachu i při delším nošení. Merino má vynikající termoregulační vlastnosti.
SENSOR MERINO WOOL from Sensor Activewear on Vimeo.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Trika dlouhý rukáv |
---|---|
Skladem na prodejně: | Ano |
Pohlaví: | Pánské |
Vlna Merino: | Obsahuje merino vlnu |
Barva: | černá |
Aktivita: | Sálové sporty |
Prodyšnost: | Prodyšné |
Hřejivost: | Medium |
Rychlost schnutí: | Vysoká |
Gramáž - kategorie: | Medium |
Materiálová řada: | Merino Active |
Vlastnosti materiálu: | ANTI-ODOUR |
Vrstva: | První |
Určení: | Muži |
Gramáž materiálu: | 160 |
Délka rukávu: | Dlouhý |
Provedení trika: | Anatomický střih bez potisku |
Model: | Adam |
Střih: | Slim Fit |
Bežná cena: | 1949 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.