SENSOR DOUBLE FACE pánské spodky safír
Kód: 16200046-00 16200046-01 16200046-02 16200046-03 16200046-04 Zvolte variantunež 20 let. Je na nás spoleh!
skladem na prodejně.
při nákupu od 2 200 Kč.
nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Funkční prádlo z materiálu Double Face patří mezi jedno z nejuniverzálnějších v nabídce značky Sensor. Speciální konstrukce pleteniny a střihu umožňuje používat toto prádlo oboustranně a to vždy s jinými teplotními vlastnostmi.
Strana označená jako "plus" má povrch z micropolyesterového hedvábí, tento povrch se volí jako vnitřní tedy "na tělo" v případě teplejších podmínek.
Strana Double Face označená jako "mínus" je tvořena micropolyesterovou střiží a volí se jako vnitřní strana při použití v chladnějších teplotách. Rozdíl tepelného odporu mezi oběma stranami trička byl laboratorně změřen na 3,6°C.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pánské spodky |
---|---|
Skladem na prodejně: | Ano |
Pohlaví: | Pánské |
Barva: | modrá |
Aktivita: | Turistika |
Prodyšnost: | Prodyšné |
Hřejivost: | Medium |
Rychlost schnutí: | Vysoká |
Gramáž - kategorie: | Medium |
Materiálová řada: | Double Face |
Vlastnosti materiálu: | SOFT |
Vrstva: | První |
Určení: | Muži |
Gramáž materiálu: | 160 |
Střih: | Slim Fit |
Bežná cena: | 879 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.