SENSOR ČEPICE MERINO IMPRESS LOGO lilla/feather

Kód: 212L0076-00 212L0076-01 Zvolte variantu
619 Kč –24 %
SENSOR ČEPICE MERINO IMPRESS LOGO lilla/feather (Velikost M)
619 Kč –24 % 470 Kč
Skladem 2-4 dny (>5 ks) Skladem 2-4 dny (>5 ks) Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

S výběrem vám odborně poradí Petr
Dotaz na produkt
1Jsme s vámi už více
Jsme s vámi už více

než 20 let. Je na nás spoleh!
2 Máme přes 5000 položek
Máme přes 5000 položek
skladem na prodejně.
3 Doprava zdarma
Doprava zdarma

při nákupu od 2 200 Kč.
4 Ke každému nákupu
Ke každému nákupu

nad 1 500 Kč dárek.

Detailní popis produktu

Slušivá moderní čepice, která díky použíté merino vlně nabízí skvělou ochranu proti chladu a větru. Merino vlna pochází z Nového Zélandu a vyniká svými termormoregulačními vlastnostmi. Čepice se vyrábí ve dvou velikostech, velikost M je určena do obvodu hlavy 57cm, velikost L pro obvod větší.

Doplňkové parametry

Kategorie: Čepice, čelenky, kukly
Skladem na prodejně: Ne
Pohlaví: Pánské
Vlna Merino: Obsahuje merino vlnu
Aktivita: Běh
Určení: Muži
Bežná cena: 619

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.

Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.

sensor