Garmin vívofit junior2 Disney Princess Pink

Kód: 010-01909-14
1 490 Kč –6 %
88089 garmin vivofit junior2 disney princess pink
1 490 Kč –6 % 1 386 Kč
Vyprodáno
Možnosti doručení

Detailní informace

S výběrem vám odborně poradí Petr
Dotaz na produkt
1Jsme s vámi už více
Jsme s vámi už více

než 20 let. Je na nás spoleh!
2 Máme přes 5000 položek
Máme přes 5000 položek
skladem na prodejně.
3 Doprava zdarma
Doprava zdarma

při nákupu od 2 200 Kč.
4 Ke každému nákupu
Ke každému nákupu

nad 1 500 Kč dárek.

Detailní popis produktu

Pomozte svému dítěti zůstat aktivní s vívofit® jr. 2 Fitness tracker Disney Princess, který obsahuje interaktivní aplikaci, kde aktivita odemyká dobrodružství.

  • Je to dokonce lepší než koruna. Tato pohodlná, princezna odolná kapela je vhodná pro plavání.
  • Pod mořem nebo v začarovaném zámku získejte až 1 rok energie, pak stačí vyměnit baterii.
  • I princezny mají úkoly. Rodiče je mohou spravovat a rozdávat odměny přímo z aplikace.
  • Více aktivity rovná se více zábavy. Odemkněte dobrodružství, hry a ikony Disney Princess.
  • Princezny se opravdu umí hýbat. Sledujte kroky, spánek a denní aktivitu1.
  • Stejně jako kouzla, upozornění na připomínky a časovače úkolů udržují děti nad jejich domácími úkoly.

Fitness náramek pro děti s motivy kreslených postaviček od Disney a komiksových akčních hrdinů. * motivuje děti k pohybu, plnění úkolů a soutěžení * odměny za plnění domácích povinností * barevný displej, skvěle viditelný a čitelný i na přímém slunci * odolné a pohodlné řemínky ve dvou velikostech * aplikace pro mobilní telefony zdarma * počítá nachozené kroky za den a minuty strávené intenzivním pohybem * upozorňuje na neaktivitu a vybízí k pohybu (např. při dlouhodobém sezení) * upozornění (alarmy) na naplánovaný čas plnění úkolů (zvukem, obrázkem a textem) * bez nutnosti nabíjení, baterie s dobou provozu více jak 1 rok * vodotěsné i pro plavání


Vívofit junior2 je inteligentní náramek pro děti s motivy známých kreslených postaviček od Disney, komiksových akčních hrdinů Avengers od Marvel a motivů a hrdinů filmových Hvězdných válek. Náramek má několik různých funkcí, které ocení jak děti, tak rodiče. Dětem ukazuje, jak jsou během celého dne pohybově aktivní, tzn. počítá, kolik kroků děti za den nachodí a kolik minut stráví intenzivním zdravým pohybem. Při dlouhodobější neaktivitě (např. při delším sezení u počítače nebo televize) je upozorní s výzvou k pohybu. Zároveň jde o užitečný nástroj pro rodiče, kterým mohou zadávat svým dětem různé domácí úkoly a povinnosti a motivovat je k jejich plnění prostřednictvím vybraných odměn. Na úkoly je možné nastavit alarmy (budíčky) a náramek pak zvukovým signálem a zvoleným obrázkem i textem dětem sdělí, že je např. čas na psaní domácích úkolů do školy nebo si jít vyčistit zuby a spát. Za každý splněný úkol děti dostanou určitý počet virtuálních penízků - zlatých mincí, které si po našetření dostatečného množství mohou proměnit ve vybranou odměnu.K plnohodnotnému zprovoznění náramku je potřeba mobilní telefon s nainstalovanou aplikací vívofit jr., která je ke stažení zdarma pro telefony se systémem Android a iOS. Aplikaci má pod kontrolou rodič. Při prvním spuštění vytvoří virtuální rodinu, ke které se mohou připojit všichni členové skutečné rodiny se svými zařízeními Garmin a následně porovnávat své dosažené výsledky. Každému dítěti vytvoří v aplikaci profil se jménem (to se následně bude zobrazovat i na displeji náramku), obrázkem nebo fotkou a spáruje náramek vívofit junior s telefonem prostřednictvím bezdrátového připojení bluetooth. Od této chvíle začne být náramek plně aktivován a kdykoliv je v dosahu rodičova telefonu, může dojít k synchronizaci a přenosu uložených dat mezi telefonem a náramkem.


Náramek funguje jako krokoměr, počítá kolik kroků děti za den nachodí a jak si vedou v porovnání ostatními členy rodiny. Počítá také, kolik minut denně se děti věnují zdravému pohybu a prozradí zda a kolikrát splní minimální 60 minutový denní cíl. Rodiče vidí ve svém mobilu graf s časovou osou a mají tak přehled kdy jsou jejich děti nejaktivnější a kdy naopak mají pohybu méně. Mají-li děti náramek na ruce i během noci, uvidí rodiče v aplikaci jak délku, tak i kvalitu spánku - čas strávený v hlubokém spánku, lehkém spánku, či případně aktivitu během noci, kdy se dítě probouzí ze spaní a nemůže spát.


Tak, jak děti plní aktivitu ve skutečnosti, posouvají se příběhem i jako virtální hrdinové v dobrodružné hře. Podle toho, jaké jsou motivy obrázků na náramku, takový bude i příběh virtuálního dobrodružství. Např. je-li náramek s motivy Hvězdných válek, vžije se jeho malý majitel do role malého robůtka BB-8, který se ocitl opuštěný na pouštní planetě a má za úkol dostat se k vesmírné lodi, která ho dopraví zpět domů. Než se tak ale stane, musí cestou překonat spoustu překážek a splnit mnoho úkolů. Každý úkol mise rovná se posun o jeden krok na virtální mapě dobrodružného příběhu. Čím dále se děti ve hře dostávají, odměňuje je hra odznáčky, vyznamenáními a obrázkovými motivy, které se budou zobrazovat na displeji náramku. Pokud děti splní každý den v reálu alespoň 60 aktivních minut, posunou se na mapě virtuálního příběhu o jeden krok vpřed. Příběh se odehrává v mobilní aplikaci, na rodičích tak je, aby dětem do příběhu umožnil nahlédnout a těm menším jej přečetli či převyprávěli. ÚKOLY A ODMĚNY Další podstatnou funkcí náramku jsou domácí úkoly (povinosti) a odměny za jejich plnění. Rodiče mají v aplikaci na výběr z mnoha přednastavených povinností, které dětem dají za úkol, nebo mohou vytvořit a pojmenovat vlastní dle svého uvážení. Může to být např. úklid hraček, pomáhání v kuchyni, cvičení na hudební nástroj, luxování a podobně. Dále nastaví, jak často mají děti svou povinnost plnit, např. každý den, jen o víkendu, ve vybrané dny atd. Volitelně lze nastavit i alarm na určitý čas, náramek tak děti pípáním a obrázkem s textem na displeji upozorní, že je právě teď čas nakrmit křečka, napsat úkoly do školy nebo vyčistit si zoubky a jít spát. Každá povinnost je ohodnocena dle uvážení rodičů určitým počtem virtuálních penízků - zlatých mincí. Rodiče v aplikaci odškrtnou splněný úkol a dětem se hned v zápětí na displeji náramku ukáže, kolik mincí jim přibylo. Nastřádané mince si děti mohou následně proměnit za některou z odměn, které opět vyberou a nastaví v aplikaci rodiče dle svého uvážení - může to být kapesné nebo třeba nová hračka, zmrzlinový pohár, společný den v zábavním parku či v ZOO, návštěva kina a další. Každá z odměn samozřejmě může být oceněna jinou hodnotou (počtem) mincí.


Náramky vívofit junior2 se standardně nabízejí s dvěma velikostmi řemínků: menší natahovací bez přezky (Stretch) pro obvod zápěstí do 147mm (pro děti ve věku přibližně 4-7 let) a větší nastavitelné s přezkou pro obvod zápěstí 130-175mm (pro děti ve věku přibližně od 6 let a více). Přístroj je však kompatibilní i s "dospěláckými" řemínky pro vívofit3. Náramky jsou odolné a vodotěsné, děti se s nimi mohou sprchovat i plavat v bazénu. Není potřeba je nabíjet, na vyměnitelnou baterii vydrží více jak 1 rok provozu.


Doplňkové parametry

Kategorie: Garmin Fitness náramky
Hmotnost: 0.018 kg
Skladem na prodejně: Ne
Bežná cena: 1490

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: